Saturday, December 24, 2011

kadang-kadang kita perlu berubah

ini adalah perubahan kecil walaupun tidak seefektif mana yang dijanjikan. walaupun wajah layar nienaryonie.blogspot ini semakin kurang serinya, namun ia tetap menjadi peneman niena.
credits to adik tersayang nur faie yang mula-mula tukar macam-macam kat blog niena. semua kalau boleh dia nak tukar habis, baik kamu delete blog saya dan buka account baru kan. sentap mak tau mula-mula. lepas kejadian tarik-tarik rambut, guling-guling semua (jangan tiru aksi ini) akhirnya sedikit perubahan di aplikasikan diblog usang niena yang tak seberapa. maklumlah, bukan nak menang contest blog tercantik 1 malaya pun, sekadar nak tulis-tulis mana yang terasa nak luah. kalau ada cadangan mantop nak bagi sedap mata memandang, boleh kongsi. bak kata orang putih-putih kat luar sana, 'sharing is caring'.

p/s : sedikit warna warni baharu.

2 comments:

  1. aduh . cita HIPERBOLA , mana ada scene tarek rambut , ahakss .
    ~ boleh aku buang ayam kau yang xboleh bertelur tu ?

    ReplyDelete
  2. biarlah ayam aku mandul tak bole betelur.

    ReplyDelete

tiggalkan bukti jejak anda disini. jangan malu jangan segan! - nienaryonie